В Україні від 2021 року діє електронний лікарняний.
МОЗ оприлюднив покрокову інструкцію, як скористатися послугою та отримати е-лікарняний телефоном, якщо ви захворіли на COVID-19 або грип.
Про це повідомляє пресслужба МОЗ.
КОЛИ ЗВЕРТАТИСЯ ДО ЛІКАРЯ
- Коли у пацієнта з’явилися симптоми COVID-19, грипу або застуди. У телефонному режимі або через інший засіб зв’язку хворий може отримати від лікаря рекомендації щодо лікування.
ЩО РОБИТИ ПІСЛЯ ТОГО, ЯК МИНУЛО 5 ДНІВ
- Якщо після 5-денного лікування вдома самопочуття стабілізувалося — робити нічого не потрібно. Інформація автоматично завантажиться, та е-лікарняний в Електронному реєстрі листків непрацездатності буде закрито.
- Якщо хвороба триватиме довше, пацієнт має звернутися до лікаря для особистого огляду та можливого подовження строку своєї непрацездатності.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО САМОПОЧУТТЯ ПОГІРШИЛОСЬ НА 1-4 ДЕНЬ
- Обов’язково звертатися до лікаря на особистий прийом.
- Варто пам’ятати, що у випадку відкриття е-лікарняного, зокрема й через дистанційне звернення, пацієнт має отримати відповідне смс-сповіщення. Якщо воно не надійшло, перевірте на сайті Пенсійного Фонду України (Портал електронних послуг) https://portal.pfu.gov.ua/, чи стоїть позначка біля пункту “Надаю згоду на отримання sms-повідомлень від ПФУ на номер мого мобільного телефону”.